Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Wat is het verschil tussen een individuele reis en een groepsarrangement?

Een individiuele reis is een dagtocht of meerdaagse reis, waarop iedereen in kan schrijven, totdat de reis is volgeboekt. 

Een groepsarrangement is een speciaal samengestelde dagtocht of meerdaagse reis welke als geheel door verenigingen, bedrijven, scholen of andere organisaties wordt ingekocht. Hier kan dus niet afzonderlijk op worden ingeschreven. Prijzen per persoon zijn altijd vanaf 40 personen of meer.


Is koffie onderweg inbegrepen bij individuele reizen?

AMZ biedt bij geselecteerde reizen voor indiviudele boekers, gratis koffie/thee en eventueel een versnapring aan in de touringcar. Dit is echter niet bij alle reizen zo. Soms biedt het reisprogramma onvoldoende ruimte voor het serveren van een drankje onderweg.  Ook kan het gebeuren dat de groepsgrootte te groot wordt om nog voor iedereen koffie of thee te kunnen serveren. 

Het kan voorkomen dat er andere cateringsafspraken gelden, deze zijn dan specifiek bij het arrangement vermeld.


Hoe weet ik of de reis 'echt' is geboekt?

Indien u een individuele reis heeft gereserveerd dan ontvangt u hiervan een bevestiging per mail of per post.

(Hoe) kan ik een geboekte reis online wijzigen of annuleren?

Bij een individuele reis kunt u de wijziging / annulering telefonisch of per mail aan ons doorgeven.

Wat als mijn reis is geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen?

Als een reis wordt geannuleerd i.v.m. te weinig deelname dan wordt u hierover door ons geïnformeerd per mail of telefoon. Wij stellen voor om de reis eventueel over te
boeken naar een andere datum (theatervoorstelling) of een andere reis.
Indien dit niet mogelijk is en u heeft reeds betaald dan ontvangt u het door u betaalde bedrag zo snel mogelijk terug op uw rekening.


Ik ben iets vergeten/verloren in een touringcar van AMZ, waar kan ik terecht?

U kunt telefonisch contact opnemen met AMZ of een mail sturen, belangrijk is dat u de reisdatum en naam groep vermeld. Wij nemen altijd contact met u op of het gevonden voorwerp wel of niet gevonden is.

Kan ik een specifieke zitplaats reserveren in de touringcar?

U kunt uw voorkeur voorafgaand aan de reis doorgeven zodat wij hier rekening mee houden.

Huisdieren

Voor alle door AMZ georganiseerde busreizen geldt dat huisdieren niet zijn toegestaan. 

Privacyverklaring en disclaimer

Voor vragen over privacy, cookies en aansprakelijkheid verwijzen u naar onze Privacyverklaring.

Informatie

Bezoekadres
Quistenburg 8
4454 PZ Borssele

Contact informatie
Telefoon: 0113-351551
24u Servicenummer: 06-16161551